پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4774

وقت سفارت سوئد

ویزای سوئد اخذ وقت سفارت پرداخت هزینه صدور ویزای سوئد

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

19 اسفند 1398 ساعت 21:32

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

مشاوره وقت سفارت سوئد

💠اخذ وقت سفارت های اروپا(شینگن)💠

📗وقت عادی

📕وقت فوری

☑️ نرخ ویژه، بدون واسطه

🇫🇷فرانسه🇮🇹ایتالیا🇪🇸اسپانیا🇬🇷یونان🇧🇪بلژیک🇸🇰اسلواکی🇨🇿جمهوری چک🇱🇺هلند

🇦🇹اتریش🇵🇱لهستان🇪🇪استونی🇫🇮فنلاند🇩🇰دانمارک🇨🇭سوئیس🇳🇴نروژ 🇩🇪آلمان

🇬🇧 وقت سفارت انگلیس

🔴 تکمیل فرم سفارت + ووچر پرواز و هتل + بیمه مسافرتی ( نرخ ویژه)

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کشور اسکاندیناوی در صدر لیست ما قرار دارد و از جمله نکات تاثیرگذار آن می‌توان به تعهد این کشور به حقوق بشر و خدمات عمومی عالی اشاره کرد. نظام برابری ثروت و رفاه اجتماعی نیز در انتخاب سوئد به عنوان مهاجرپذیرترین کشور دنیا موثر بوده‌اند. در سال‌های اخیر، تنوع مهاجران سوئد بیش از پیش شده و در حال حاضر 10% جمعیت 9.8 میلیون نفری این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند.

باید بدانید به چه نوع ویزایی نیاز دارید. بسته به هدف شما از سفر به منطقه شینگن ویزاهای متفاوتی ارائه می‌شود.

برای مثال: ویزای توریستی شینگن، ویزای تجاری یا ویزای کاری شینگن ، ویزای فعالیت‌های ورزشی یا فرهنگی، ویزای رسمی، ویزای علمی، ویزای تحصیلی شینگن و ویزای ملاقات با خانواده یا دوستان. پس برای سرعت بخشیدن به روند کارتان اول از همه هدف از سفر و نوع ویزایی که می‌خواهید برای اخذ آن اقدام کنید را مشخص کنید.

اگر تنها قصد سفر به یک کشور عضو شینگن را دارید باید از طریق سفارت یا مرکز ویزای آن کشور برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید .

پیدا کردن مناسب‌ترین زمان برای ارائه درخواست اخذ ویزای شینگن است. با توجه به این‌که فرآیند اخذ ویزا از سفارت یا کنسول‎گری‌های شینگن زمان‌بر است شما باید در فرصت مناسبی برای اخذ ویزا اقدام کنید. طبیعتا هر چه زودتر برای اخذ ویزا اقدام کنید بهتر است. بهترین و زودترین زمان برای ارائه درخواست سه ماه قبل از شروع سفر است و دیرترین زمان 15 روز قبل از شروع سفر است. توصیه ما این است که حداقل سه هفته قبل از سفرتان برای اخذ ویزا اقدام کنید.

برای طی کردن پروسه اخذ ویزای شینگن از سفارت کشوری که می‌خواهید به آن سفر کنید وقت بگیرید. برخی از سفارت‌ها این امکان را به شما می‌دهند که به صورت آنلاین برای گرفتن وقت اقدام کنید اما برخی از سفارت‌ها هنوز هم از طریق مراجعه حضوری شما را پذیرش می‌کنند.

مدارک لازم عبارتند از: مدارک شناسایی، فرم درخواست ویزا، پاسپورت معتبر، دو عکس رنگی، بیمه سفر، روز بیط رفت و برگشت، اثبات محل اقامت و اثبات پشتوانه مالی در طول سفر. سایر مدارک اضافی که هر یک از سفارت‌ها از متقاضیان می‌خواهند را باید از سفارت کشور مقصد بپرسید و به سفارت ارائه دهید.

بعد از گرفتن وقت از سفارت کشور مقصد، برای شما وقت مصاحبه مشخص می‌شود. شما باید در تاریخ تعین شده به سفارت مدنظرتان مراجعه کنید. روز مصاحبه شما باید مدارک لازم را به‌همراه داشته باشید و به افسر کنسولی که با شما مصاحبه می‌کند تحویل دهید. در طول مصاحبه از شما سوالاتی در مورد محل اقامت‌تان در طول سفر، هدف از سفر و سایر جزییات پرسیده خواهد شد. سعی کنید که در نهایت صداقت پاسخ‌های درستی را ارائه بدهید که با پاسخ‌های فرم درخواست‌تان هم‌خوانی داشته باشد.

پرداخت هزینه اخذ ویزا است. هنگام درخواست اخذ ویزای شینگن شما باید هزینه‌ لازم را پرداخت کنید. هزینه اخذ ویزا توسط کشورهای عضو شینگن تصویب شده است و غیر قابل تغییر است. این هزینه با توجه به سن و وضعیت فرد متقاضی متفاوت است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر