پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 3921

وقت سفارت انگلیس

سفر به انگلیس ویزای کشور انگلیس گرفتن وقت سفارت انگلیس

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

13 بهمن 1398 ساعت 21:24

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

مشاوره وقت سفارت انگلیس

متقاضیان دریافت وقت سفارت انگلیس به منظور درخواست ویزای انگلیس باید به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت انگلیس مشخص شده، مراجعه کنند. گرفتن وقت سفارت انگلیس تنها از طریق وب سایت رسمی سفارت انجام میگیرد و هر گونه روش دیگری به غیر از ثبت نام کردن در وب سایت به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست. متقاضیان باید به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه کرده و پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت انگلیس به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمی باشد. همچنین پس از باز شدن زمان ثبت وقت در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. از این رو آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت سفارت انگلیس نیاز دارند.
کارشناسان با تجربه ی "سپندار گشت" با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت سفارت انگلیس با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور انگلیس می نمایند.

مراحل دریافت وقت سفارت انگلیس

جهت ساخت اکانت متقاضی نیاز به یک ایمیل فعال دارد. منظور از ایمیل فعال ایمیلی است که متقاضی به آندسترسی داشته باشد و قابلیت چک کردن بصورت روزانه را داشته باشد زیرا که در مراحل مختلف از ساخت اکانت تا واریز هزینه وقت سفارت انگلیس یا اخذ وقت سفارت انگلیس و یا حتی تغیرات احتمالی وقت سفارت، به آدرس ایمیل شما ارسال میگردد.
گام بعدی که در واقع یکی از مهمترین مراحل درخواست ویزای انگلیس میباشد پر کردن فرم سفارت انگلیس است. چنانچه این فرم بصورت کامل و صحیح پر نشود متقاضی قادر به دریافت وقت سفارت انگلیس نخواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وقت سفارت انگلیس با شماره های زیر تماس بگیرید:
پشتیبانی 24 ساعته


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر