یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4594

تور دیدیم  ترکیه

تور نوروز ترکیه تور ارزان دیدیم قیمت تور تریکه

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

10 اسفند 1398 ساعت 22:39

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

🌐🌐 تور دیدیم ترکیه 🌐🌐

🛩آژانس هواپیمایی آبانگان سفر ایرانیان 

🔱تور دیدیم

🗓 ویژه نوروز 99😍😍🌹      

⚜️ 6 شب 🌚 و 7 روز 🌝

🏩اقامت در هتل *5 UALL                              
              
👩🏻‍⚕️شریعتی

آشنایی با شهر دیدیم ترکیه

دیدیم یک شهر ساحلی در استان آیدین و درغرب ترکیه می باشد. با توجه به سواحل زیبای “دیدیم” در کنار دریای اژه، این شهر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب بین مسافران تبدیل شده است. دریای آرام و شفاف، آب و هوای مدیترانه ای و زمستان های گرم، این منطقه را محلی مناسب برای ورزش های آبی تبدیل کرده و همچنین جاذبه های تاریخی شهر دیدیم که از گذشتگان در این شهر به یادگار مانده است سبب شده تا این شهر کوچک و جذاب به یک شهر توریستی تبدیل شود.
بهتر است قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان اطلاعات کاملی درباره جاذبه هایی که در آن وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها، هتل ها و امکانات آنها در اختیار داشته باشید. در راهنمای سفر به دیدیم ساعت پرواز قصد دارد تا این اطلاعات را در اختیار مسافران قرار دهد.



خرید تور دیدیم/فروش تور دیدیم/آفر تور دیدیم/کارگزار تور دیدیم/کارگزار رسمی دیدیم/مجری تور دیدیم/فروش بلیط دیدیم/رزرو هتل دیدیم/تور ویژه دیدیم/مجری مستقیم تور دیدیم/تور لاکچری دیدیم/تور لوکس دیدیم/تور دیدیم لحظه آخری/تور لحظه آخری دیدیم/رزرو آنلاین تور دیدیم


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
آب و هوای دیدیم شهر دیدیم آب و هوای مدیترانه ای دارد و تابستان های این شهر گرم بوده و متوسط دما در این فصل ۳۴ درجه سانتیگراد است. در زمستان ها هم شهر دیدیم ترکیه بارانی است و میانگین دمای این شهر درهنگام بارش ۱۴ درجه سانتی گراد می باشد. به طور کلی این شهر در اکثر ماه های سال شرایط مساعدی را دارد اما اگر در بهار و پاییز به این شهر سفر کنید، همه چیز برایتان ایده آل خواهد بود.