دوشنبه 17 اردیبهشت 1403، 6 May 2024

تبلیغات
تور آنتالیا
تور آنتالیا
  • 4 سال و 10 ماه قبل - 6 مرداد 1398 ساعت 08:07
  • تعداد بازدید: 21796

تور آنتالیا

دیدنی های آنتالیا
در نظر اول تمام مسافران آنتالیا انتظار پاتایای اروپایی را می کشند اما جالب است بدانید آنتالیا بیش از آن که با هتل های uall و سواحل آنچنانی معروفیت داشته باشد شهری با جاذبه های تاریخی و طبیعتی مسحور کننده است.
این شهر جزو اولین سکونت‌گاه‌های انسانی در ترکیه هست و جاذبه‌های تاریخی زیادی رو در خودش جای داده است.
در این شهر از هتل ها و رستوران های لوکس گرفته تا سواحل و تفریحات متنوع را خواهید یافت، که می توانند تجربه ای خاطره انگیز برای شما رقم بزنند.

برای مشاهده نرخ ویژه تورهای آنتالیا روی این نوشته کلیک کنید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

اینکه بهترین زمان برای سفر به آنتالیا چه زمانی است؛ بستگی به علاقه‌مندی‌های خودتان دارد، بهتر است وقتی برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنید فاکتورهای مختلفی مثل آب و هوا، شلوغی و مراسم‌های مختلف را در نظر بگیرید.

- بهار و اوایل تابستان آب و هوای آنتالیا در بهترین حالت خود قرار دارد، دمای آن ملایم رو به گرم است و آسمان معمولا آفتابی‌ست.
- هوا در ماه اردیبهشت دیگر تقریبا گرم و آفتابی شده و گاهی هم رطوبت دارد.
- خرداد، ماه گرمی است که آب و هوا در آن بسیار دلچسب است و زمانی ایده آل برای سفر به این شهر است.
- با تمام شدن ماه خرداد آب‌های دریای مدیترانه که شهر را احاطه کرده‌اند به اندازه کافی برای شنا گرم شده اند.
- در ماه‌های تیر و مرداد متوسط درجه هوا ۳۰ درجه سانتیگراد است و رطوبت زیادی دارد

طبیعت زیبای آنتالیا
رفتینگ آنتالیا یکی از بهترین تجربه‌های سفر به این شهر جذاب است. شما در طول رودخانه‌ای خروشان به طول 14 کیلومتر، در قایق‌ پارو زده و از طبیعت اطرافتان لذت می‌برید.
ماناوگات از نواحي تابعه آنتاليا که با داشتن دریاچه سبز و آبشار زیبایش جزو زیباترین مناطق آنتالیا است ...

عروس پنبه ای ترکیه در صدر جاذبه های گردشگری
پاموک کاله زیبا ترین جاذبه گردشگری آنتالیا
پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، 
چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است.
در نگاه اول به این مکان فکر می کنید که جایی در میان ابرها هستید.

پاموک کاله آنتالیا ترکیه را به عنوان میراث جهانی به همراه خرابه های هیراپولیس شناخته اند و بهترین و بزرگترین نمونه در جهان برای تشکیل رسوب املاح آهکی بوده و این حالت تا کیلومترها زمین های اطراف را تحت تأثیر قرار داده است.
پاموک کاله با چشمه های طبیعی آب گرم خود، در جنوب غربی ترکیه قرار دارد. این میراث جهانی یونسکو در کشور ترکیه، جادویی مانند بهشت دارد که انسان را به دیدن خود ترغیب می کند. اطراف آن را جنگل های معدنی، آبشارهای متحیر کننده و هوای دلپذیر بهاری احاطه کرده است. به معنای دقیق تر، پاموک کاله، هدیه ای است از دنیای داستان های خیالی.

دهکده سیرالی آنتالیا
سیرالی شهری کوچک در آنتالیا و دارای 3/5 کیلومتر ساحل بسیار زیباست ..
رودخانه ها و نهرهای زیبای این منطقه از مکان های فوق العاده شلوغ آنتالیا می باشد که در تمامی فصول سال گردشگران بیشماری از سراسر دنیا از آن دیدن می کنند. این منطقه در جنوب غربی استان آنتالیا و در نزدیکی الیمپوس واقع شده است.
در سراسر قسمت های این جنگل و رودخانه اقامتگاه هایی با رستوران های محلی و لوکس به چشم می خورند که لذت خوردن غذاهای محلی ترکیه را که غالبا کباب های مختلف و باب طبع ایرانیان است را در دل طبیعت برای توریست های داخلی و خارجی به ارمغان می آورند.

جاذبه های تاریخی آنتالیا
قبرستانی در دل کوه با نام لیسیا
این امپراطوری در 2600 سال قبل بنیانگذار تمدن درخشانی بودند که علاوه بر ساخت سلاح های آهنین و روحیه سلحشوری بسیار , در هنر سنگتراشی نیز اساتید بی بدیلی بودند.
به دلایل مذهبی آن زمان که برای مردگان احترام فراوانی قائل بودند , ساخت مقبره نیز از واجب ترین اعمال فرمانروایان لیسیا بوده چنانچه در دل کوه و با کمترین ابزار چنان اثر هنرمندانه ای خلق کرده اند که باعث شگفتی تمام گردشگران شده است.

ساحل لارا آنتالیا
این ساحل یکی از زیبا ترین و معروف ترین سواحل آنتالیا به شمار می رود که در شرق آنتالیا واقع شده است. 
آبشار دودن نیز که یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد نیز در 10 کیلومتری از این ساحل قرار گرفته است. در این منطقه یک بازارچه صنعتی قدیمی وجود دارد که طرفداران بسیاری در تور آنتالیا دارد. ساحل لارا یک ساحل ماسه ای زیبا است که دارای ساحل اختصاصی،رستوران و پلاژ می باشد. 
این ساحل بهترین مکان برای تفریح و استراحت زیر نور مطبوع آفتاب می باشد.

از هتل‌های all و Uall چه انتظاراتی داشته باشیم؟
در هتل‌های (all inclusive) می‌توانید بدون گشت و گذار در شهر، در خود هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. این هتل‌ها با فضای لوکس و امکاناتی مثل استخر، باشگاه، ساحل اختصاصی، پارک آبی و … شما را چنان سرگرم می کنند که دیگر قید گشت زدن‌های شهری را می‌زنید و تمام وعده‌های غذایی را در خود هتل به طور رایگان میل می‌کنید.
_ رایگان بودن غذاهای این هتل‌ها فقط محدود به غذاهای اصلی نیست بلکه هر میان وعده‌ای هم کاملا رایگان است. اگر از گردشگرانی هستید که حوصله ماجراجویی و گشت زدن در شهر را ندارید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان است. 
_ هتل‌های all را بیشتر می‌توانید در مناطق ساحلی و ریزورت‌ها پیدا کنید، شهرهایی مثل آنتالیا و کوش‌آداسی هتل‌های all و Uall زیادی دارند. تنها محدودیتی که در خوردن غذاهای مختلف در این هتل‌ها دارید این است که فقط تا ساعتی مشخصی از شب فرصت دارید تا از این غذاهای رایگان استفاده کنید و بعد از آن اگر هوس غذا خوردن کردید، باید هزینه پرداخت کنید. اما انتخاب بهتری هم وجود دارد، هتل های uall که به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید از غذا‌های رایگان لذت ببرید.

آنتالیا گردی در یک روز

▪️صبحتان را با صرف یک صبحانه‌ی ترکی بی‌نظیر آغاز کنید. صبحانه‌های معروف ترکی را می‌توانید در تمامی مناطق آنتالیا با بهترین کیفیت میل نمایید.

▪️به محله‌ی قدیمی و معروف کالیچی(Kaleiçi) در آنتالیا سر بزنید و از تماشای خانه‌های قدیمی سنگی و چوبی لذت ببرید.

▪️بی شک دروازه‌ی مرمری هادریان، یکی از تاریخی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا است، حتما از آن دیدن کنید.

▪️وقت ناهار است، برای خوردن بورک که یک نوع پیراشکی مغزدار است و یا خوردن کباب دنر، به هر رستورانی که بروید، بی‌شک از غذای خود لذت می‌برید.

▪️در بازدید از موزه آنتالیا، می‌توانید مجموعه‌ای عالی از آثار تاریخی را در 13 سالن نمایشگاهی مشاهده نمایید.

▪️در کنار ساحل کونیالتی پلاژی آنتالیا، در هنگام غروب آفتاب قدم بزنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

برای مشاهده بهترین خدمات تور و قیمت های هتل های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید:

https://seyrosafar.com/poster?category=7

توسط: امیر عباس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
برچسب ها:
سیر و سفر
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر