دوشنبه 17 اردیبهشت 1403، 6 May 2024

تبلیغات
تور کیش
تور کیش
  • 4 سال و 9 ماه قبل - 21 مرداد 1398 ساعت 12:53
  • تعداد بازدید: 16633

تور کیش

کیش  , جاذبه ها و مناطق دیدنی

"شهر زیرزمینی و زیبای کاریز"

کاریز، واژه فارسی قنات است. کاریز کیش حدود دو هزار سال قدمت داشته  و آب شرب مردم جزیره را تأمین می‌کرده. کاریز قدیمی کیش حدود پانزده  متر پایین‌تر از سطح زمین قرارداشته  و این روزها با تغییر نام به شهری زیرزمینی تبدیل شده است.
این جاذبه گردشگری کیش با امکاناتی مانند عکاسخانه، بازارچه، موزه، صنایع‌دستی، چایخانه و رستوران از بازدیدکننده ها پذیرایی می‌کند. به غیر از وسعت زیاد این مجموعه ، چیزی که این قنات را از قنات‌های دیگر متفاوت  می‌کند سقف مرجانی به قطر 7 متر است که پوشیده شده از فسیل‌های طبیعی صدف‌ها و آبزیان می باشد .

برای مشاهده ارزان ترین نرخ تور کیش روی همین نوشته کلیک کنید.

"مرکز غواصی کیش"

این مرکز فعالیتش را از سال ۱۳۷۰ فعالیتش را شروع کرده و امروزه با فراهم‌کردن امکان غواصی و تفریحات آبی اوقات خوبی را برای مسافران این جزیره ساخته است.
اگر علاقه زیادی به دنیای زیر آب دارید می‌توانید در این مرکز دوره غواصی تفریحی را در آب‌های خلیج‌فارس تجربه‌ کنید. از مزایای  غواصی تفریحی این است که  نیازی به  بلد بودن شنا و غواصی ندارد، با گذراندن یک دوره 15 دقیقه ای که شامل توضیحات تئوری است می توانید که به زیر آب بروید. این مجموعه تورهای مختلف غواصی برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها در مناطق مختلفی برگزار می‌کند. تفریحات مرکز غواصی به این‌ها محدود نشده و تفریحات آبی متنوعی دارد:

"شاتل و بنانا در کیش"

اگر طرفدار قایق‌سواری آرام و دست‌جمعی هستید بنانا سواری را انتخاب کنید. بنانا قایقی بادی‌شبیه به موز است که ظرفیتی بین ۴چهارتا شش نفررا داراست. اما اگر طرفدار کمی هیجان باشید  ، شاتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاتل قایق بادی‌ای است که نسبت به بنانا کوچکتر بوده و سرعت بیشتری دارد و می‌تواند روی آب جهش کند. هر شاتل می‌تواند ۲ تا ۳ نفر را حمل کند. همچنین در حین سواری میتوانید از راننده ای که شاتل و یا بنانا را می کشد درخواست کنید تا از شما عکس یادگاری بگیرد.

"جت‌اسکی در کیش"

اگر علاقه شدیدی به هیجان دارید . جت‌اسکی را انتخاب کنید، جت‌اسکی ازهیجان انگیزترین و بهترین ورزش‌های آبی کیش است. هر جت اسکی ظرفیت یک تا دو نفر را دارد.

"پاراسل در کیش"

 اگر پرواز را دوست دارید باید برای یک‌بار هم که شده چترهای پاراسل را تجربه کنید. برای این کار سوار بر چترها شده و با قایق داخل آب می‌روید.
چترها با باد از روی قایق بلند شده و دوباره به روی قایق برمی‌گردند. هر پاراسل نهایتا ظرفیت یک تا دو نفر را دارد.


"اسکی روی آب"
 
اگراز قبل تجربه این ورزش را ندارید بهتر است از خیرش بگذرید. امکان این تفریح فقط برای کسانی فراهم است که از قبل به اسکی روی آب تسلط دارند. و آموزش های ازم را می دانند .این ورزش بسیار هیجانی و پر خطر است ، اما هیجان و زیبایی های خود را نیز دارد .
البته این تفریحات را در جاهای دیگر مانند آکادمی غواصی سیشل، کلوب دریایی ناتیلوس،  مجموعه آبی هتل مارینا پارک کیش، ، اسکله‌های تفریحی کیش و… هم می توانید تجربه کنید .

"تم‌پارک آبی اوشن"

این پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران است که در آن راید‌های مختلف وجود دارد که به سه دسته آرام، تند و هولناک تقسیم می شوند . همچنین می‌توانید از استخرهای متفاوت و جکوزی استفاده کنید. به علاوه  در مجموعه رستوران و فروشگاهی خوب وجود دارد که می توانید تمامی نیاز ها و خرید های خود را از آن برطرف سازید .

"دوچرخه سواری در کیش"

دوچرخه‌سواری دور جزیره‌ یکی از تفریحاتی است  که ، در کیش نباید از دست بدهید. طول این مسیر درحدود ۷۵ کیلومتر است که به موازات جاده ساحلی ساخته شده است.  این مسیر در بخش‌های مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی، بازار مرجان، کشتی یونانی و… ایستگاه‌های متفاوتی  دارد و شما می‌توانید با ارائه کارت شناسایی(کارت ملی ،گواهینامه ، کارت پایان خدمت و ... ) دوچرخه‌ اجاره کنید.
می‌توانید در این ایستگاه‌ها  اسکوتر و دوچرخه برقی نیز کرایه کنید.

"خانه مردم‌شناسی بومی های کیش "

خانه مردم‌شناسی بومی های کیش، درحدود دویست سال قدمت دارد و با سبک معماری بومی، در یکی از قدیمی ترین محله های کیش ساخته شده است. این خانه متعلق به یکی از انسان های  خیلی معروف و محبوب کیش به نام حاج عبدالله‌بن‌شاهین بوده  و از حدود سال ۹۳ به خانه مردم‌شناسی تبدیل گشته است. در این خانه تاریخی می‌توانید سبک کار و زندگی بومیان در دوران‌ گذشته را ببینید و با ابزار و وسایل قدیمی‌ای که از آن‌ها تهیه خرما  ،  ماهیگیری و پخت پز استفاده می‌شد، آشنا شوید.

"مجموعه پارس سافاری کیش"

مجموعه ورزشی-تفریحی-توریستی پارس سافاری کیش تفریحات متفاوتی برای سنین مختلف دارد و اگر طرفدار تفریحات هیجانی و متفاوت باشید با رفتن به این مجموعه لذت فراوانی خواهید برد. در تور سافاری کیش با خودروهای لندکروز سرعتو گشت‌ وگذاری هیجان‌انگیز در صحرا تجربه خواهید نمود.
افرادی هم که هیجان را دوست ندارند و طرفدار تفریحات آرام هستند می‌توانند در تورهای شترسواری مجموعه تایم خود را بگذرانند و در محیطی صحرایی شترسواری کرده، عکس بگیرند و در فضایی متفاوت باشند .
موتورسواری و کارتینگ هم از تفریحاتی دیگرمی باشد . که در این مجموعه می‌توانید تجربه کرده و لذت ببرید .

"کشتی های تفریحی کیش"

کشتی‌سواری در خلیج‌فارس یکی دیگر از تفریحات  جذاب و هیجانی در این جزیره است. کشتی‌های شبانه از ساعت نه شب تا یک بامداد با شام، موسیقی زنده و جنگ‌های شادی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.
کشتی‌های آکواریومی نیز  مسافران را به جاهایی برده که محل زندگی آبزیان بوده و شما می‌توانید از نزدیک زندگی این موجودات دریایی را مشاهده کنید. برای استفاده از این کشتی‌های تفریحی می توانید  اسکله تفریحی جزیره  کیش بروید.

"باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها"

این مجموعه به نام پارک دلفین‌ها شناخته می‌شود و یکی از معروف‌ترین و بهترین جاهای دیدنی کیش است. با ورود به مجموعه ،  ابتدا به باغ پرندگان می‌روید . در این باغ حدود پنجاه گونه از پرنده‌های گوناگون را خواهید دید. گشتن بین طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و پرندگان دیگری که کمتر امکان دیدنیشان پیش می‌آید، تجربه جذابی  و متفاوتی خواهد بود.
در قسمتی دیگر  ازاین پارک از آکواریوم آب‌شور دیدن می‌کنید که در آن انواع پستانداران دریایی مانند شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … نگهداری می‌شود. نمایش دلفین‌ها و کلاسیک‌شو از برنامه‌های دیگر این مجموعه است.

"کلبه هور"

در ساحل غربی جزیره کیش  کلبه‌ای چوبی وجود دارد که مردم  محلی آن را  کلبه هور می نامند .این کلبه ساحلی مرجانی و صخره‌ای دارد  و آب آن بسیار شفاف است و  به خاطر همین شفافیت، مکان ایده‌آلی برای غواصی می باشد.

"کشتی یونانی"

فاصله کلبه هور تا لنج به گل نشسته یونانی ، حدودا سی دقیقه به صورت پیاده است. خورشید دقیقا در پشت کشتی غروب می‌کند و تصاویر بسیار زیبایی مانند کارت پستال‌ها درست می‌کند. در نزدیکی کشتی یونانی، ایستگاه کرایه اسکیت و دوچرخه نیز به همراه مسیر مناسب برای دوچرخه‌سواری درست شده است.

جهت مشاهده بهترین نرخ تور کیش روی همین نوشته کلیک کنید.

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید