دوشنبه 17 اردیبهشت 1403، 6 May 2024

تبلیغات
تور سامویی
تور سامویی
  • 4 سال و 9 ماه قبل - 18 مرداد 1398 ساعت 17:15
  • تعداد بازدید: 39872

تور سامویی

سامویی Koh Samui

آشنایی با تایلند، جزیره سامویی
سامویی یکی از زیباترین و محبوب ترین نقاط در تورهای تایلند است و در سواحل شرقی این کشور در خلیج تایلند قرار دارد. نام کامل این جزیره «کو سامویی» است که «کو» در زبان تایلندی به معنای جزیره است و نام سامویی نیز از واژه ای چینی به معنای «بهشت امن» گرفته شده است. بیشتر این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شرق به غرب آن رشته کوهی کشیده شده است.سامویی از جزایر بزرگ تایلند است. ۲۲۸کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتش بیش از پنجاه هزار نفر است. 

برای مشاهده تورهای مختلف پوکت و سامویی روی همین نوشته کلیک کنید.


بهترین سواحل سامویی در شمال و غرب جزیره اند و در هر یک از آنها امکانات زیادی وجود دارد؛ به طوری که هر کدام به خودی خود یک شهر هستند.
هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی در هر یک از این سواحل به وفور وجود دارد و به خصوص در چند سال اخیر، این امکانات بیشتر هم شده است. 


full moon party جزیره سامویی و فول مون پارتی معروف
در فول مون پارتی می توانید کلی کیف کنید و سال به یاد ماندنی داشته باشید.
می پرسید فول مون پارتی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟  یه جزیره کلا میشه پارتی با دی جی  😍
فول مون یا همان ماه کامل تقریبا نیمه ماه قمری هر ماه در جزیره پانگان نزدیکی جزیره سامویی را جشن می گیرند.
مسیر رفتن به سامویی از طریق بانکوک و پوکت به صورت هوایی می باشد.


آبشارنوردی
البته آنقدرها که فکر می‌کنید این کار سخت به نظر نمی‌رسد اما در هر صورت باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشید تا اجازه‌ی این کار به شما داده شود. در این فعالیت هیجان انگیز شما با طنابی از پایین آبشاری ۳۵فوتی به بالا برده می‌شوید. در بسیاری از نقاط تایلند می‌توانید جایی را پیدا کنید که فعالیت‌های اینگونه را برپا می‌کند اما برترین آن‌ها بدون شک در Chiang Mai واقع شده است.

رفتن به تور تایلند در تابستان
ژوئن و جولای وقت خوبی برای رفتن به تور تایلند است. این ماه ها به شما اجازه می‌دهد از آخرین روزهای با هوای خشک و بی باران تایلند لذت ببرید و همچنین با جمعیت انبوه گردشگران اروپایی که در تعطیلات مدارس به سفر آمده‌اند مواجه نشوید. در این زمان از سال، تایلند آفتابی آفتابی است و فرصت خوبی برای بهره بردن از تخفیف‌های قبل از فصل پرگردشگر سال برایتان فراهم است.


هتل های سامویی
هتل رنسانس سامویی 
Renaissance Koh Samui Resort & Spa
هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل رنسانس سامویی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر بخصوص آبشارها و صخره ی پدربزرگ و مادربزرگ را دارد. برای رسیدن به هتل رنسانس از فرودگاه باید 10 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
هتل رنسانس سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل دارای کافی شاپی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
مهمانان تور تایلند در هتل رنسانس سامویی میتوانند از بین همه ی اتاق های رو به ساحل، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.
این هتل دارای یک استخر آبگرم و یک استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. 
در تعدادی از اتاق ها استخرهای کوچک خصوصی وجود دارد. 

هتل IBIS سامویی. از ارزانترین هتل های این جزیره رویایی! 

هتل IBIS سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند.
در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل دارای کافی شاپی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.

هتل شرایتون سامویی
یکی از زیباترین ریزورت های جزیره سامویی واقع در ساحل لامای می باشد با ساحل اختصاصی و امکانات بسار زیبا و باور نکردنی. 
هرکدام از اتاق های هتل شرایتون سامویی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و همچنین در تعدادی از اتاق ها استخرهای کوچک خصوصی وجود دارد. برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.

برای مقایسه قیمت های آژانس های مجری تور پوکت و سامویی روی همین نوشته کلیک کنید.

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید